מתקפת בלוני תבערה על הדרום: מספר הצתות ביישובי העוטף

בנצי לייזרוביץ No Comments on מתקפת בלוני תבערה על הדרום: מספר הצתות ביישובי העוטף

חמאס מגביר את קצב שיגור בלוני התבערה לעבר יישובי העוטף וגורם לעשרות הצתות בכל יישובי העוטף. השריפות גורמות לנזק רב ולסכנת חיים לתושבים | צפו בשריפות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר נחת בלון תבערה בפתח בית ביישוב, הבלון טופל בידי כוחות הביטחון לא נגרם כל נזק. מדובר באחד מבלוני התבערה מאותם רבים המשוגרים בקצב מואץ על ידי ארגון הטרור חמאס ליישובי העוטף וגורמים להצתות רבות באזור.

photo_2019-06-27_16-25-06

כמו כן, לפני שעה קלה פרצה שריפה עקב בלון תבערה שנחת בתוך קיבוץ מפלסים השוכן בסמוך לגבול עזה. חבר הכנסת אלון שוסטר ממפלגת כחול לבן, תושב הקיבוץ, הגיע לזירת האירוע ומסר: "האש הגיעה לתוך קיבוץ מפלסים. חיילים, רבש"צים, כיבוי אש ואנשי הקיבוץ עוסקים בכיבוי. עושה רושם שלנתניהו זה ממש לא אכפת. שיישרף העולם, העיקר שהוא יינצל ממשפט. העיקר שממשלתו תחזיק מעמד. רע מאוד, כואב".

photo_2019-06-27_17-05-49

שוסטר חבר הקיבוץ ומי שכיהן כראש המועצה במשך 16 שנים, מכיר היטב את אתגרי התושבים מול המציאות הביטחונית הקשה, מוסיף: "החוסן של תושבי העוטף יעמוד מול כל אתגר, אבל ההזנחה של ממשלת ישראל היא בגדר רשלנות פושעת והגיע הזמן לומר זאת".

יו״ר הימין החדש, השר וחבר הקבינט לשעבר, נפתלי בנט: "הדרום נשרף והממשלה עסוקה בבחירות. מדיניות הממשלה, לפיה לא מחסלים מחבלים שמשגרים בלוני נפץ, מסכנת חיים ופוגעת בהרתעה.

בלון נפץ הוא כמו טיל נ״ט, מי שמשגר אותו הוא מחבל שמנסה לרצוח ישראלים ויש לפגוע בו. כאשר טרור הבלונים רק החל טענתי שיש לפגוע במחבלים אך דעתי בקבינט נדחתה, וכעת כבר הגענו ל-14 שריפות ביום אחד. אם הקבינט לא יתעשת זה יעלה לנו בדם".

צפו בשריפה בנתיב העשרה. צילום: נתיב העשרה. קובי סופר רשות הטבע והגנים.



0 תגובות